zwroty i reklamacje

zwroty
Klient może odstąpić od Umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zakupu i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem.
Oświadczenie należy dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Każdy produkt musi być kompletny.

Adres do wysyłki zwracanego produktu:
Sznurrrino
os. Wł. Jagiełły 2/30
60-694 Poznań

reklamacje
W razie wystąpienia w produkcie: niezgodności z umową, wad fizycznych oraz uszkodzeń powstałych w toku dostawy, Klient ma prawo skorzystania z postępowania reklamacyjnego. W zakresie nieuregulowanym w postanowieniach poniższych zastosowanie znajdują przepisy Ustawy oraz kodeksu cywilnego.
Reklamacja zgłaszana jest przez przesłanie produktu na adres Sznurrrino wraz z pisemnym oświadczeniem o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem).
Reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej oraz produktu.
W razie uwzględnienia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na identyczny produkt pozbawiony wad. W razie braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany, Sprzedawca zwróci Klientowi cenę produktu, na wskazany przez Klienta w oświadczeniu o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej rachunek bankowy.
W razie nieuwzględnienia reklamacji, poinformujemy o tym Klienta, który może odebrać produkt od Sprzedającego.

Reklamację można zgłaszać w formie pisemnej wysyłając ją na adres:
Sznurrrino
os. Wł. Jagiełły 2/30
60-694 Poznań

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl